رونالدو:اميدوارم بارساراببريم و من هم گل بزنم

رونالدو که در مراسم معرفی کفش ورزشی جدید خود که متعلق به کمپانی نایکی است شرکت بود، در مورد بازی حساس فردا مقابل بارسلونا گفت:"نه اینکه چون بازی حساس ال کلاسیکو را در

پیش داریم، من اقدام به استفاده از کفش های جدیدم می کنم. همیشه دوست دارم از کفش ها و لباس های با طراحی و رنگ جدید استفاده کنم.

بیشتر از هر چیزی دوست دارم از کفش هایی استفاده کنم که در آنها احسلاس راحتی بیشتری می کنم و بخصوص در این بازی ویژه دوست دارم که کفش جدید به من کمک کند تا بتوانم بهترین

نمایشم را ارائه دهم . امیدوارم به بارسا گل بزنم و هواداران از پیروزی ما لذت ببرند."

کریس رونالدو در ادامه افزود:" من برای هر مسابقه، با همین شیوه و با همین جدیت خودم را آماده می کنم. مهم نیست حریف بعدی چه تیمی است.بزرگترین آرزوی من این است که سال ها

بتوانم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. هر فصلی که شروع می شود یک چالش متفاوت و جدید برای من به حساب می آید. هدف من همواره یک چیز است : بهترین بودن و بهترین ماندن."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رونالدو در الکلاسیکو ,

تاريخ : جمعه 2 آبان 1393 ا 20:47 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.